Workshops with Moodle
Moodle. Starring Social Media (The Hero) |
Crossing barriers – Gamification with Gamified learning |
Increase
Use Social Media as the Company Bullhorn Maximum impact with less money, delivering high quality learning and valuable assessment. Moodle LMS ensures a better time management of the L&D programs. Social media will boost motivation and increase attachment to the organisation. A lot of workshops are stressing the impact of Social media as a marketing tool. Exactly, marketing for valuable resources. Social media is a recruitment, employee loyalty and employer branding tool and takes the access to knowledge. During this workshop you will acquire:
within an interactive and personal course. You have the questions and we a canvas of solutions. Tags: Moodle, Social Media, Knowledge, Blended learning, Sharing, Awareness, Loyality, Branding, LMS
Costul per participant este de 180 lei |
Sau cum să construiești un design de program de motivare utilizând elemente ale jocului. Fie prin sistemul de recompensare, fie prin modalitatea interactivă de realizare a conținutului sau folosind împreună avantajele celor două.
Totul se reduce însă la date: cum ar fi să poți da angajaților sau cursanților tăi un instrument de învățare care să crească
Mai mult, cum sa facilitezi transferul rapid în practică al comportamentelor cheie ca urmare a încorporării mecanismelor de joc și interacțiune în suportul de curs digital?
Crossing barriers – Gamification with Gamified learning este setat să ofere răspunsuri, scenarii și activități practice, precum și soluții tehnologice aplicabile, astfel încât la final să ai elementele necesare demarării propriei campanii. Costul per participant este de 180 lei |
Rețele sociale