Workshops with Moodle

Moodle.

Starring Social Media (The Hero)

Crossing barriers – Gamification with Gamified learning

Increase

  • employee loyalty!
  • employer branding!
  • access to knowledge!

Use Social Media as the Company Bullhorn

Maximum impact with less money, delivering high quality learning and valuable assessment.

Moodle LMS ensures a better time management of the L&D programs. Social media will boost motivation and increase attachment to the organisation.

A lot of workshops are stressing the impact of Social media as a marketing tool.

Exactly, marketing for valuable resources. Social media is a recruitment, employee loyalty and employer branding tool and takes the access to knowledge. 

During this workshop you will acquire:

  • strategy
  • content ideas
  • LinkedIn do's and don'ts

within an interactive and personal course.

You have the questions and we a canvas of solutions.

Tags: Moodle, Social Media, Knowledge, Blended learning, Sharing, Awareness, Loyality, Branding, LMS

 

Costul per participant este de 180 lei
  

Înscrie-te

Sau cum să construiești un design de program de motivare utilizând elemente ale jocului. Fie prin sistemul de recompensare, fie prin modalitatea interactivă de realizare a conținutului sau folosind împreună avantajele celor două.
 
Totul se reduce însă la date:

cum ar fi să poți da angajaților sau cursanților tăi un instrument de învățare care să crească
  • cu peste 50% cantitatea de informații asimilată și
  • peste 90% dintre ei să se conecteze la materialului de formare?

Mai mult, cum sa facilitezi transferul rapid în practică al comportamentelor cheie ca urmare a încorporării mecanismelor de joc și interacțiune în suportul de curs digital?
 
Gamification este conceptul ce încorporează distracția și engagement-ul din joc într-un proces serios de învățare sau promovare și îl pune într-o context productiv pentru organizație.
 
Avantajele aplicării conceptului de gamification:

  • organizația se transformă și odată cu ea modul de interacțiune dintre oameni
  • creșterea atractivității întregului proces de învățare
  • creșterea atașamentului față de valorile organizației
  • competiție sănătoasă și prietenoasă între oameni
  • input rapid privind aptitudinile dobândite
  • posibilitatea corelării rezultatelor învățării cu performanța în muncă
  • crește capacitatea de inovare tehnologică

Crossing barriers – Gamification with Gamified learning este setat să ofere răspunsuri, scenarii și activități practice, precum și soluții tehnologice aplicabile, astfel încât la final să ai elementele necesare demarării propriei campanii.

Costul per participant este de 180 lei

  
Înscrie-te

business workshops

Ultima modificare: luni, 27 iunie 2016, 16:34